9.114 ofertas de empleo de call center en departamento de Distrito Capital de Bogotá
576-600 de 9.114 ofertas de empleo
- Analista de servicio al cliente 81
- Asesor telefónico 33
- Asistente telefónico 29
- Auxiliar de soporte técnico 17
- Coordinador de Call Center 44
- Customer Service Assistant 126
- Customer Service Coordinator 91
- Director de Call Center 15
- Ejecutivo de Call Center 22
- Ejecutivo telefónico 31
- Empleado de atención al publico 18
- Jefe de servicio técnico 29
- Operador de Call Center 34
- Promotor de telecomunicaciones 65
- Técnico de asistencia técnica 94
- Técnico en atención al cliente 1.610
- Telefonista 15
- Teleoperador 34
- Bogotá 9.075
- atento 306
- activos 172
- teleperformance 123
- emtelco 76
- serdan 40
- eficacia 31
- prosegur 29
- asertempo 28
- outsourcing 22
- academia 20
- Pasantías
- Por prestación de servicios 10
- Término Fijo 105
- Término Indefinido 1.048
- Trabajador Independiente 5
- Tiempo completo
- Tiempo medio 92
- Último día 936
- Última semana 4.992
-
[P] Sr. Customer Success Manager
LatamCent Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
About the job [P] Sr. Customer Success Manager About the role: ClearlyRated is seeking a Senior Customer Success Manager to own and manage a portfolio of B2B Sa
Bruto/año: $120M
Hace 20 días en JobleadsReportar -
Asesor call center
RUTRANSCOL SAS Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Reconocida empresa del sector transporte se encuentra en la búsqueda de un Asesor de Call Center. Esta persona será responsable recibir las llamadas para...
Hace 15 días en Unmejorempleo.comReportar -
Manager, Customer Risk Management
Mastercard Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Mastercard Bogota, D. C. Capital District, Colombia Title And Summary Overview Manager, Americas (Latin America and the Caribbean) Customer Risk Management (CRM
Bruto/año: $80M
Hace 21 días en JobleadsReportar -
Customer Contact Management Team Lead
Sanofi Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
About the Job Location: Bogotá Our Hubs are a crucial part of how we innovate, improving performance across every Sanofi department and providing a springboard
Bruto/año: $80M
Hace 25 días en JobleadsReportar -
Customer Success Manager
8020rei Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Overview Hello at 8020REI! We're excited to welcome a Customer Success Manager to our innovative team in LATAM. What is 8020REI? 8020REI is a pioneering B2B dat
Bruto/año: $120M
Hace 17 días en JobleadsReportar -
Asesor educativo para call center
Ofertasynegocios Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Perfil: Mínimo debe ser tecnólogo o estudiante universitario. Debe tener mínimo 6 meses de experiencia en atención o servicio al cliente. Gusto por las ventas y
Hace 2 días en Talent.comReportar -
Customer Contact Management Team Lead
Sanofi Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
About The Job Our Hubs are a crucial part of how we innovate, improving performance across every Sanofi department and providing a springboard for the amazing w
Bruto/año: $80M
Hace 18 días en JobleadsReportar -
Agente call center
SOMNOMEDICA SAS Barrios Unidos, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Empresa nacional dedicada al sector de salud busca Agente call center para realizar funciones de: Funciones: Atender llamadas y mensajes de pacientes y...
Hace 9 días en Unmejorempleo.comReportar -
Customer Care Specialist
Sensia Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Overview About Sensia We bring together the best of the best: the pioneering process automation, real-time control and IoT technologies of Rockwell Automation,
Bruto/año: $80M
Hace 11 días en JobleadsReportar -
Customer Service Executive
World Courier Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Overview 1 week ago Be among the first 25 applicants Our team members are at the heart of everything we do. At Cencora, we are united in our responsibility to c
Bruto/año: $80M
Hace 11 días en JobleadsReportar -
Customer Contact Management Team Lead
Eacademy Sanofi Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Customer Contact Management Team Lead Location: Bogotá About the job Our Hubs are a crucial part of how we innovate, improving performance across every Sanofi d
Bruto/año: $80M
Hace 26 días en JobleadsReportar -
Auxiliar de BackOffice Call Center Telemarketing
nuevo Seguros Falabella Colombia Puente Aranda, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Descripción empresa: Somos más de 90 mil personas que cada día trabajamos por el firme Propósito. Simplificar y Disfrutar más la Vida. Estamos presentes en 9 pa
Hace 6 h 23 minutos en Talent.comReportar -
Customer Success Specialist
LatamCent Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
About the job Customer Success Specialist We are seeking an enthusiastic and highly organized SpendHound Customer Success Specialist to join our team. As a Cust
Bruto/año: $80M
Hace 20 días en JobleadsReportar -
Asesor Call Center URGENTE
AESIG S.A.S Kennedy, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
¡Estamos en búsqueda de nuestros mejores Agentes de Ventas Call Center, esta es tu oportunidad! Compañía de servicios integrados de Gestión y Financieros...
Hace 20 días en Unmejorempleo.comReportar -
Senior Customer Success Specialist, Customer Service managem
SITA Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
ABOUT THE ROLE & TEAM: The Senior Customer Success Advisor manages customer contract performance post-delivery, ensuring service quality and satisfaction. They
Bruto/año: $80M
Hace 9 días en JobleadsReportar -
Customer Engineer Bogotá
minka_ Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Why minka_ is a platform to build and connect payment systems. The platform aims to connect the world's balances and money through the web using shared, connect
Bruto/año: $80M
Hace +30 días en JobleadsReportar -
Customer Success Manager (BOG)
Horatio Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Horatio Bogota, D. C. Capital District, Colombia Customer Success Manager (BOG) Location: Bogota, D. C. Capital District, Colombia (On-site) Overview As a Custo
Bruto/año: $120M
Hace +30 días en JobleadsReportar -
Asistente comercial telemercadeo/call center
nuevo Ofertasynegocios Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Compañía del sector tecnología busca hombres o mujeres con experiencia en venta de tecnología mínima de 2 años. Con las siguientes habilidades: – Relaciones púb
Hace 1 día en Talent.comReportar -
Senior Customer Success Executive
Infobip ltd. Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Senior Customer Success Executive page is loaded Senior Customer Success Executive Apply remote type Hybrid locations Bogota (Colombia) time type Full time post
Bruto/año: $80M
Hace +30 días en JobleadsReportar -
Asesor Ventas Call Center-kennedy
AESIG S.A.S Kennedy, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
¡Estamos en búsqueda de nuestros mejores Agentes de Ventas Call Center, esta es tu oportunidad! Compañía de servicios integrados de Gestión y Financieros...
Hace 20 días en Unmejorempleo.comReportar -
Integrated Logistics Customer Onboarding - Engineer
Kuehne+Nagel Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Integrated Logistics Customer Onboarding. Engineer Join to apply for the Integrated Logistics Customer Onboarding. Engineer role at Kuehne+Nagel. Get AI-powered
Bruto/año: $80M
Hace 13 días en JobleadsReportar -
Director, Live Operations Bogota
Veho Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
...service/call center teams, ideally with leadership roles in top-tier CX operations in Colombia. Some start-up experience is preferred, but not mandatory...
Bruto/año: $120M
Hace 24 días en JobleadsReportar -
Enterprise Customer Success Manager
Canonical Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Canonical Bogota, D. C. Capital District, Colombia Join or sign in to find your next job Join to apply for the Enterprise Customer Success Manager role at Canon
Bruto/año: $120M
Hace +30 días en JobleadsReportar -
Supervisor – Call Center / Translation Team
Gallagher Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Overview Job Summary: The Supervisor of the Translation Team is responsible for overseeing the daily operations of the translation team, ensuring the delivery o
Hace 3 días en Talent.comReportar -
Manager, Customer Risk Management
Mastercard Bogotá, Distrito Capital de Bogotá
Overview Title and Summary Manager, Americas (Latin America and the Caribbean) Customer Risk Management (CRM), based in Bogotá, Colombia and reporting to the Am
Bruto/año: $80M
Hace 12 días en JobleadsReportar
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