9.114 ofertas de empleo de call center en departamento de Distrito Capital de Bogotá

576-600 de 9.114 ofertas de empleo

Ordenar por
Ubicación
Distancia
Empresa
  • atento  306
  • activos  172
  • teleperformance  123
  • emtelco  76
  • serdan  40
  • eficacia  31
  • prosegur  29
  • asertempo  28
  • outsourcing  22
  • academia  20
Tipo de contrato
  • Pasantías
  • Por prestación de servicios  10
  • Término Fijo  105
  • Término Indefinido  1.048
  • Trabajador Independiente  5
Jornada laboral
Experiencia
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salario
a
Fecha de publicación
  • Último día  936
  • Última semana  4.992
  • [P] Sr. Customer Success Manager

    LatamCent Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    About the job [P] Sr. Customer Success Manager About the role: ClearlyRated is seeking a Senior Customer Success Manager to own and manage a portfolio of B2B Sa
    Bruto/año: $120M
    Hace 20 días en Jobleads

    Reportar
  • Asesor call center

    RUTRANSCOL SAS Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Reconocida empresa del sector transporte se encuentra en la búsqueda de un Asesor de Call Center. Esta persona será responsable recibir las llamadas para...
    Hace 15 días en Unmejorempleo.com

    Reportar
  • Manager, Customer Risk Management

    Mastercard Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Mastercard Bogota, D. C. Capital District, Colombia Title And Summary Overview Manager, Americas (Latin America and the Caribbean) Customer Risk Management (CRM
    Bruto/año: $80M
    Hace 21 días en Jobleads

    Reportar
  • Customer Contact Management Team Lead

    Sanofi Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    About the Job Location: Bogotá Our Hubs are a crucial part of how we innovate, improving performance across every Sanofi department and providing a springboard
    Bruto/año: $80M
    Hace 25 días en Jobleads

    Reportar
  • Customer Success Manager

    8020rei Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Overview Hello at 8020REI! We're excited to welcome a Customer Success Manager to our innovative team in LATAM. What is 8020REI? 8020REI is a pioneering B2B dat
    Bruto/año: $120M
    Hace 17 días en Jobleads

    Reportar
  • Asesor educativo para call center

    Ofertasynegocios Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Perfil: Mínimo debe ser tecnólogo o estudiante universitario. Debe tener mínimo 6 meses de experiencia en atención o servicio al cliente. Gusto por las ventas y
    Hace 2 días en Talent.com

    Reportar
  • Customer Contact Management Team Lead

    Sanofi Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    About The Job Our Hubs are a crucial part of how we innovate, improving performance across every Sanofi department and providing a springboard for the amazing w
    Bruto/año: $80M
    Hace 18 días en Jobleads

    Reportar
  • Agente call center

    SOMNOMEDICA SAS Barrios Unidos, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Empresa nacional dedicada al sector de salud busca Agente call center para realizar funciones de: Funciones: Atender llamadas y mensajes de pacientes y...
    Hace 9 días en Unmejorempleo.com

    Reportar
  • Customer Care Specialist

    Sensia Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Overview About Sensia We bring together the best of the best: the pioneering process automation, real-time control and IoT technologies of Rockwell Automation,
    Bruto/año: $80M
    Hace 11 días en Jobleads

    Reportar
  • Customer Service Executive

    World Courier Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Overview 1 week ago Be among the first 25 applicants Our team members are at the heart of everything we do. At Cencora, we are united in our responsibility to c
    Bruto/año: $80M
    Hace 11 días en Jobleads

    Reportar
  • Customer Contact Management Team Lead

    Eacademy Sanofi Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Customer Contact Management Team Lead Location: Bogotá About the job Our Hubs are a crucial part of how we innovate, improving performance across every Sanofi d
    Bruto/año: $80M
    Hace 26 días en Jobleads

    Reportar
  • Auxiliar de BackOffice Call Center Telemarketing

    nuevo Seguros Falabella Colombia Puente Aranda, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Descripción empresa: Somos más de 90 mil personas que cada día trabajamos por el firme Propósito. Simplificar y Disfrutar más la Vida. Estamos presentes en 9 pa
    Hace 6 h 23 minutos en Talent.com

    Reportar
  • Customer Success Specialist

    LatamCent Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    About the job Customer Success Specialist We are seeking an enthusiastic and highly organized SpendHound Customer Success Specialist to join our team. As a Cust
    Bruto/año: $80M
    Hace 20 días en Jobleads

    Reportar
  • Asesor Call Center URGENTE

    AESIG S.A.S Kennedy, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    ¡Estamos en búsqueda de nuestros mejores Agentes de Ventas Call Center, esta es tu oportunidad! Compañía de servicios integrados de Gestión y Financieros...
    Hace 20 días en Unmejorempleo.com

    Reportar
  • Senior Customer Success Specialist, Customer Service managem

    SITA Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    ABOUT THE ROLE & TEAM: The Senior Customer Success Advisor manages customer contract performance post-delivery, ensuring service quality and satisfaction. They
    Bruto/año: $80M
    Hace 9 días en Jobleads

    Reportar
  • Customer Engineer Bogotá

    minka_ Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Why minka_ is a platform to build and connect payment systems. The platform aims to connect the world's balances and money through the web using shared, connect
    Bruto/año: $80M
    Hace +30 días en Jobleads

    Reportar
  • Customer Success Manager (BOG)

    Horatio Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Horatio Bogota, D. C. Capital District, Colombia Customer Success Manager (BOG) Location: Bogota, D. C. Capital District, Colombia (On-site) Overview As a Custo
    Bruto/año: $120M
    Hace +30 días en Jobleads

    Reportar
  • Asistente comercial telemercadeo/call center

    nuevo Ofertasynegocios Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Compañía del sector tecnología busca hombres o mujeres con experiencia en venta de tecnología mínima de 2 años. Con las siguientes habilidades: – Relaciones púb
    Hace 1 día en Talent.com

    Reportar
  • Senior Customer Success Executive

    Infobip ltd. Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Senior Customer Success Executive page is loaded Senior Customer Success Executive Apply remote type Hybrid locations Bogota (Colombia) time type Full time post
    Bruto/año: $80M
    Hace +30 días en Jobleads

    Reportar
  • Asesor Ventas Call Center-kennedy

    AESIG S.A.S Kennedy, Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    ¡Estamos en búsqueda de nuestros mejores Agentes de Ventas Call Center, esta es tu oportunidad! Compañía de servicios integrados de Gestión y Financieros...
    Hace 20 días en Unmejorempleo.com

    Reportar
  • Integrated Logistics Customer Onboarding - Engineer

    Kuehne+Nagel Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Integrated Logistics Customer Onboarding. Engineer Join to apply for the Integrated Logistics Customer Onboarding. Engineer role at Kuehne+Nagel. Get AI-powered
    Bruto/año: $80M
    Hace 13 días en Jobleads

    Reportar
  • Director, Live Operations Bogota

    Veho Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    ...service/call center teams, ideally with leadership roles in top-tier CX operations in Colombia. Some start-up experience is preferred, but not mandatory...
    Bruto/año: $120M
    Hace 24 días en Jobleads

    Reportar
  • Enterprise Customer Success Manager

    Canonical Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Canonical Bogota, D. C. Capital District, Colombia Join or sign in to find your next job Join to apply for the Enterprise Customer Success Manager role at Canon
    Bruto/año: $120M
    Hace +30 días en Jobleads

    Reportar
  • Supervisor – Call Center / Translation Team

    Gallagher Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Overview Job Summary: The Supervisor of the Translation Team is responsible for overseeing the daily operations of the translation team, ensuring the delivery o
    Hace 3 días en Talent.com

    Reportar
  • Manager, Customer Risk Management

    Mastercard Bogotá, Distrito Capital de Bogotá

    Overview Title and Summary Manager, Americas (Latin America and the Caribbean) Customer Risk Management (CRM), based in Bogotá, Colombia and reporting to the Am
    Bruto/año: $80M
    Hace 12 días en Jobleads

    Reportar
X

Recibe un email cuando haya nuevos anuncios para call center departamento de distrito capital de bogotá

x
Recibe nuevos trabajos en tu email

« Anterior 21 22 23 24 25 26 27 Siguiente »

9.114 ofertas de empleo de call center en departamento de Distrito Capital de Bogotá

Recibe avisos para esta búsqueda

Usamos cookies para personalizar tu experiencia. Si te parece bien, sigue navegando. Más información

Recibe un email cuando haya nuevos anuncios para call center departamento de distrito capital de bogotá